Klacht: betaald niets ontvangen.

op 07 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 augustus besteld. Drie keer telefonisch contact gehad. Een keer e-mail gestuurd over het niet ontvangen van de bestelling.
Tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ook geen bestelling!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn stickers geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant. Deze was terecht zeer boos en absoluut niet te spreken over de manier waarop de klacht behandeld was. Het geld dat verschuldigd was aan de klant is inmiddels teruggestort. Ik heb uitgelegd wat er gebeurt is en waarom er zo'n waardeloze communicatie is geweest vanuit Stickeroe. De klant vond dit geen excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door riant71