Klacht: Betaald, maar niets ontvangen en niet te bereiken via mail of telefoon

op 14 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Ik heb 31 augustus een heel pakket naamlabels besteld t.w.v. €65,96.

Aangezien ze een snelle levertijd garanderen en er geen pakketje aankwam heb ik via mail contact opgenomen op 7 september met de vraag wanneer het pakketje zou aankomen.

Na een aantal dagen was er nog steeds geen reactie dus heb ik opnieuw gemaild (op 11september) met de vraag contact op te nemen met mij omdat ik nog steeds niets ontvangen had.

Ondertussen heb ik nog niets gehoord en zijn we al 14 september.
Ik heb dan maar geprobeerd hen telefonisch te bereiken, maar daar wordt niet opgenomen.

Zeker nu de school al volop bezig is en alles dus dringend gelabeld moet worden hoop ik dat dit snel afgehandeld kan worden en de naamlabels spoedig verstuurd worden.

Via facebook zag ik dat ik niet de enige was, en dat er na een klacht wel af en toe een pakketje naamlabels verstuurd werd.

Hopelijk zijn wij de volgende dus.

Als de producten eindelijk aankomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:14 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat vrijdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Vrijdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karen Habex