Klacht: Betaald maar niets ontvangen

op 12 oktober 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Heb een puzzel met foto besteld 26 september ….betaald en tot op heden niets ontvangen….menig maal gebeld….niemand neemt op….email gestuurd…geen antwoord ,woon helaas te ver weg en loont de moeite niet om er langs te gaan…..maar vind dit regelrechte oplichting…….bestelling 167793 zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke oplossing

Met vriendelijke groet R Euwema

Wil graag mijn geld terug....deze puzzel was voor een vriend bestemd die voor een jaar naar het buitenland vertrekt.....die vriend is inmiddels vertrokken en ga geen onnodige verzendkosten betalen om de puzzel alsnog op plaats van bestemming te leveren....heb op tijd mijn bestelling geplaatst en vind dat deze firma gewoon een wanprestatie heeft geleverd... lees...niets geleverd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Euwema