Klacht: Betaald maar niets ontvangen

op 08 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 augustus 2016 heb ik een bestelling geplaatst.
Op 6 augustus heb ik met hun telefonisch contact opgenomen, de medewerker ging dit navragen in het magazijn en mij terug contacteren.
Niet dus. Gisteren 7 augustus 2016 heb ik terug proberen telefonisch contact op te nemen maar nummer is inmiddels niet meer in gebruik.
Blijkbaar ben ik ook 1 van de vele gedupeerden aangezien er zoveel reacties zoals mijn geval zijn op hun FB pagina.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men betaalde bestelling aangekomen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant. We hebben als oplossing geboden om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en op te sturen. De klant was blij dat we gebeld hadden nadat we onze oprechte excuses hadden aangeboden. Maar vertelde dat ze inmiddels bij een concurrent de spullen had besteld. We hebben aangeboden om zo snel mogelijk het geld terug te storten.

Alle klachten die gemeld zijn door NDWoudegem