Klacht: Betaald en niets ontvangen

op 27 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hetzelfde verhaal als vele andere gedupeerden hieronder; 16 september besteld/betaald maar tot op heden niets ontvangen. Net gebeld maar direct een antwoordapparaat dus die ingesproken. Vervolgens ook nog gemaild maar ik vrees dat het niets uithaalt als ik het allemaal lees…..

Gewenste Oplossing:

De betaalde stickers binnen een week geleverd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stickeroe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat vrijdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Vrijdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie Uijl