Klacht: Betaald en niet ontvangen

op 07 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gezocht met mevrouw Rasker. Tijdens dit contact hebben we eerst onze excuses aangeboden voor het ongemak en voor het nog niet toesturen van de bestelling ik heb afgesproken met mevrouw Rasker dat we de producten zo snel mogelijk gingen opsturen en dat we hier nog telefonisch contact over zouden hebben om te verifiëren dat de bestelling daadwerkelijk ontvangen was.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Rasker