Klacht: Bestuurderspassen

op 28 september 2016 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
Ik heb een klacht mbt twee bestuurderspassen.
T gaat om de passen van
Peter c kroon 23/01/1978
Claudia Kraaijenbos e/v kroon 26/01/1980
Een maand geleden aangevraagd en betaald na menig telefoontje en mail contact nog steeds geen afhaalberichten ontvangen om deze benodigde passen af te halen.
Hopend op een oplossing

Gewenste Oplossing:

Zsm een afhaal bevestiging krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Bericht van Kiwa

2 maanden geleden - Geachte heer Kroon, U heeft een klacht ingediend via klacht.nl. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. De termijn waarbinnen uw klacht wordt afgehandeld is zes weken. Binnen twee werkdagen wordt er telefonisch contact met u opgenomen. Gelieve bij correspondentie het registratienummer 74699451 vermelden. Met vriendelijke groet, Shannaaz Azizahamad T +31 (0)88 998 48 88 F +31 (0)88 998 48 89 Kiwa Register B.V. Sir Winston Churchilllaan 273 Postbus 4 2288 EA Rijswijk (ZH) www.kiwaregister.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Peter23178