Klacht: bestolen

op 27 juli 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Gister kwamen wij voor een heerlijk dagje ontspannen bij elysium , na eerst een lange tijd in de rij te hebben gestaan waren wij eindelijk binnen . Toen wij na een tijdje op het teras gingen zitten duurde het 3 kwartier voor wij iets konden bestellen en was het personeel alles behalve vriendelijk . Helaas eindigde onze dag met een waren nachtmerrie onze portomonee met daarin onze autosleutel gestolen in de kleedkamer zo uit onze tas gevist !! Wij konden dus niet naar huis en moesten wachten op Hulp ook hierop reageerde de medewerkers nauwlijks we konden een formulier invullen over zoekgeraakt spullen terwijl dit pure diefstal is ook konden ze geen camera beelden zien voordat politie daar toestemming voor gaf . Na ruim 2 uur daar machteloos in de hal te hebben gezeten werden we opgehaald Door een famillie lid , nix gehoord van personeel of ze iets voor ons konden doen of wat dan ook . Zeer slechte dienstverlening !! Ook omdat het om een stel gaat die wij regelmatig daar hebben gezien . En hopen dat dit andere mensen bespaart blijft aangezien je op medewerking van elysium niey hoeft te wachten .

Waneer onze klacht eindelijk serieus genomen w

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roxannenieuwenhuis