Klacht: bestelling van 02/08/2016 nog steeds niet ontvangen, wel betaald

op 07 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 02/08/2016 een bestelling gedaan bij sickeroe.
Tot op de dag van vandaag 07/09/2016 nog steeds niets ontvangen.
Reeds 5 maal telefonisch contact gehad, ze zouden iemand laten terugbellen. Tot op heden nog niemand gehoord.
Bestelling is wel betaald.
Slechte service en het zaakje begint te stinken…

Gewenste Oplossing:

Geld terug, hun spullen wil ik al niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch gesproken met Katrien. Na onze oprechte excuses te hebben aangeboden hebben. Kwamen we tot de conclusie dat een gedeelte van de bestelling al was afgeleverd. Er ontbraken nog wel naam stickers die we nog opnieuw gaan opsturen. Afgesproken met de klant is dat we vrijdag zouden terugbellen om te checken of alles in goede orde was aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KatrienG