Klacht: bestelling puzzel

op 16 september 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer/Mevr heb puzzel besteld bij bart smit lisse op 01-09-2116 puzzel was er na een week van bestelling maar bart smit heeft de puzzel teruggegeven aan de koerier was niet goed gestickerd volgens de winkelier. we zijn inmiddels twee weken verder en nu nog steeds geen puzzel ontvangen paar keer bart smit gebeld en langs geweest maar nog steeds niks ik vind dit een hele slechte service en had beter bij een concurent kunnen bestellen het is ook nog eens een verjaardags cadeau.ik hoop dat jullie ons tegemoet willen komen in de vorm van een cadeaubon of iets dergelijks.mvg carla janson.

Gewenste Oplossing:

als jullie bereid zijn om er iets tegen over te stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door emjome@casema.nl