Klacht: Bestelling nooit gehad.

op 20 februari 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Op 5 decembee 2016 heb ik een bestelling gedaan bij Shaydeys design. Dat was een kerstster bal met een tekst. Na 20 dagen had ik me bestelling nog niet. Het telefoonnummer werkt niet en reageren deed ze ook pas dagen later. Elke keer had ze wel een excuus in haar priveleven. En daar heb ik genoeg in meegeleefd. Het is nu inmiddels 20 februari 2017. Meerdere malen heeft ze beloftes gedaan, ik zou me geld terug krijgen en me bestelling. Ook dat is niet gedaan. Vervolgend zet ze op haar facebook pagina dat je een klacht mail moet sturen en binnen 3 werkdagen krijg je bericht nu ook weer bijna 2 weken verder.

Mijn geld terug. Het product hoef ik niet meer.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Bericht van Shaydeys Design

4 weken geleden - Hoi danie zou je deze Willen verwijderen, de klacht is opgelost Mvg shaydeys

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha Scheffer