Klacht: Bestelling nooit bezorgd, wel afgevinkt

Yvonne Boesten op 19 december 2021 over Deliveroo in de categorie Maaltijdbezorging

Deliveroo bezorger heeft bestelling als ‘bezorgd’ gemarkeerd terwijl er nog niks bezorgd was. Vervolgens als klacht aangemeld en hierbij bleek dat door een systeemfout ons adres niet goed in het systeem van de rider was gekomen. Het grootste probleem voor ons zit hem vervolgens in de afhandeling: er wordt geen oplossing en geen compensatie geboden. Geld niet terug zelf opnieuw moeten bestellen en betalen? Deliveroo denkt niet mee om het op te lossen terwijl ze het probleem zelf veroorzaakt hebben.

Geld terug en een beleidsverandering dat ze in het vervolg wél proberen eten bij de klant te krijgen wat niet bezorgd is. Excuses van de rider omdat deze gelogen heeft over de rit en de afmelding ervan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deliveroo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deliveroo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Boesten