Klacht: bestelling niet optijd

op 14 februari 2018 over Hallmark in de categorie Drukwerk

ik heb diverse mailen contact gehad via de mail, telefoon,chat.
ik heb een bestelling gedaan op maandag en op woensdag bezorgen valentijn.
echter kreeg ik een mail met een onjuiste track en trace code.
ik gebeld naar de aanbieder maar die gaven aan naar hallmark te moeten.
ik daar een telefoontje heen, en zeer onvriendelijk wordt je daar geholpen.
zij geven aan dat het die dag druk is en dat ze bezorgen ook savonds tot 20:00 ook bij bedrijven(die dan al gesloten zijn)

niemand kan mij vertellen wie de aanbieder is omdat ze dit bij hallmark niet weten, en geven aan als het bedrijf dicht is gaan ze morgen weer langs. de hele valentijns verassing weg!.

ook met de klachten mail en de chat wordt niets mee gedaan.
de garantie die hun geven om optijd te bestellen kunnen zij niet nakomen.

dit is niet meer goed te maken.
de hele verassing van deze speciale dag is weg door hallmark.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hallmark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hallmark

Heeft op 15 februari 2018 om 15:38 geantwoord

Beste meneer de Groot,

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Wat ontzettend jammer om te lezen. Uiteraard willen wij ook dat de bestelling netjes wordt bezorgd. Echter was het bedrijf al dicht toen de koerier de bestelling wilde bezorgen. We sturen de zending uiteraard met alle liefde opnieuw op!

Fijne dag!

Hallmark Nederland

Heeft op 15 februari 2018 om 15:47 geantwoord

Er was aangegeven dat het ging om een bedrijf. Echter heeft hallmark daarop gereageerd met omdat het niet via fietskoerier kan wordt het iit besteed. Deze aanbieder van red je pakket bezorgd alleen savonds. Waren bij jet bedrijf dus ook om half 9. En. Zouden het vandaag weer in de avond uren opnieuw aanbieden. Ik begrijp niet dat als ik aangeef dat het gaat om een bedrijf dat er geen rekening wordt gehouden met kantoortijden. Het pakket wordt nu morgen pas door post nl opnieuw aangeboden. Maandag optijd bestelling gedaan wordt vrijdag pas bezorgd. Wat als valentijn had moeten zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Virus