Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 09 februari 2018 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 juni iets besteld en betaald maar hoor helemaal niks. klantenservice is steeds bezet, te druk en dan wordt de verbinding verbroken, ik moet mailtje sturen, binnen 24 uur beantwoorden was ook niet waar! Ik zou graag mijn geld retour willen of de zekerheid krijgen dat het product nog geleverd gaat worden.
Het lijkt er op dat ik opgelicht ben….triest

Gewenste Oplossing:
product ontvangen of geld terug

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Z.s.m. product ontvangen of geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Droginet.nl

5 maanden geleden - Beste Celine, Wat ontzettend vreemd! Ik heb dit gelijk voor je nagekeken. Er staan geen openstaande bestellingen bij ons. Ik zie dat de laatste bestelling van deze week is en ook netjes al verzonden. Er is geen bestelling bij ons bekend van 1 juni. Graag ontvang ik je telefoonnummer om even contact met je op te nemen. Hartelijke groet, Donja Droginet

Alle klachten die gemeld zijn door CelineZhou