Klacht: Bestelling niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30/8 bestelde ik een hoesje voor mijn zoontje zijn smartphone. Op 31/8 ontving ik de betaalbevestiging. Na 1w nog steeds geen hoesje ontvangen. Ik belde. De verkoper zei me dat ik nog 3,95 euro moest bijbetalen voor een verzending binnen Europa. Ik had de standaardverzending aangevinkt omdat er geen andere keuze was. Verzending binnen Europa stond er niet en de site duide het ook niet aan. Mails verstuurd, gebeld, geen antwoord. Vorige week heb ik dan toch 3,95 euro overgeschreven, maar nog steeds niets ontvangen..

Gewenste Oplossing:

Bestelling wil ik ontvangen voor mijn zoontje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Smartphone24uurshop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nastassia Flitser