Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 30 juni 2019 over Aedizon in de categorie Deurwaarders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is op het oude adres afgeleverd, ondanks dat het tijdig in mijn account was gewijzigd en ondanks een mail die ik daarover gestuurd heb.
Daarna totaal geen reactie van Amazon en nergens te vinden hoe je ze kunt mailen om dit probleem voor te leggen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling alsnog ontvangen heb, want ik heb er al wel voor betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aedizon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aedizon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aedizon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aedizon

Heeft op 09 juli 2019 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ten Hove,

Wij hebben met behulp van uw gegevens gezocht in ons systeem naar een lopend dossier, echter staat u niet bij ons geregistreerd als wanbetaler. Weet u zeker dat uw klacht betrekking heeft op Aedizon Gerechtsdeurwaarders?

Uit de inhoud van uw klacht vermoeden wij dat u deze had willen richten aan Amazon. Indien dat het geval is, dan verzoeken wij u de klacht gericht aan Aedizon in te trekken en alsnog een klacht te melden m.b.t. Amazon.

Indien uw klacht toch betrekking heeft op Aedizon Gerechtsdeurwaarders, dan ontvangen wij graag een dossiernummer.

Met vriendelijke groet,
Aedizon Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Gezina1