Klacht: Bestelling niet geleverd

op 15 juni 2017 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

4 juni een bestelling gedaan order nummer 1838378 van een goede 80 euro.
Ik kreeg vervolgens op 8 juni een mail dat ze die dag levering zouden krijgen van artikelen die er niet waren en dat ze mijn bestelling uiterlijk de volgende dag zouden verzenden zo niet zouden ze nog contact met mij opnemen.
Het is ondertussen 15 juni en tot heden nog steeds niks ontvangen of van hun vernomen.

Update:nog meerdere keren gemaild 4 keer gebeld gewoon totaal niet te bereiken

Dat mijn spullen als nog snel nageleverd worden.
En een tegemoetkoming zou ook wel op zijn plaats zijn.
Ik ben nu nood gedwongen naar een drogist moeten gaan en de hoofdprijs voor de twee artikelen moeten betalen waar ik een voorraad bij droginet van heb besteld.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Droginet.nl

1 maand geleden - Goedemiddag Rob, Gelukkig is het allemaal in orde gekomen en is er contact geweest met ons! Ook heb je zoals gewenst een leuke tegemoetkoming ontvangen. Dat is fijn toch? Wij zien graag onze klanten tevreden en blij! Hartelijke groet, Donja van Meurs Koopjesdrogisterij

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 14:52 geantwoord

Goedemiddag Rob,

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben stel ze gerust!

Hartelijke groet,
Donja van Meurs