Klacht: Bestelling niet gekregen en betaald

op 06 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Op 16 augustus heb ik een bestelling geplaatst bij Stickeroe. Op 24 augustus had ik nog steeds niets ontvangen. Op de website staat dat het zeer snel geleverd wordt. Dus heb ik op 25 augustus een telefoontje gedaan naar de service-dienst (+31(0)85 8770031). Ik kreeg een telefoniste aan de lijn en noteerde al mijn gegevens en ging het doorgeven aan haar collega. De maandag nadien had ik nog steeds niets gehoord en heb ik teruggebeld. Weeral een telefoniste die het ging noteren en doorgeven. Uiteindelijk heb ik in totaal al 9 keer gebeld waar mijn bestelling bleef en steeds krijg ik die telefoniste aan de lijn en die het ging doorgeven. Altijd hetzelfde verhaal en altijd krijg ik alleen dit te horen en geraken we niet verder en krijgen we gaan antwoord op al onze vragen!! Wetende dat de kosten van al die telefoontjes nu wel allemaal aan het oplopen zijn vanuit België!!!! Ze doen de moeite niet om zelf terug te bellen, maar ge geeft elke keer uw gegevens door + uw telefoonnr.
Op 29/08 heb ik dan een mailtje gestuurd om te vragen wanneer mijn bestelling werd geleverd. Nooit geen antwoord op gekregen!
Uiteindelijk ben ik vanalles gaan beginnen opzoeken of er een andere mogelijkheid was om Stickeroe te kunnen contacteren of te pakken te krijgen. Deze keer een facebook-pagina gevonden. Heb onmiddellijk een berichtje gedaan naar hun en eindelijk ’s avonds heb ik dan een berichtje terug gekregen! Ze vertelden dan dat ze zoveel bestellingen binnen gekregen hadden op korte termijn en dat ze achter stonden.
Hij/zij had mijn bestelling bekeken en verzekerde dat het klaar stond om te verzenden en verzekerde me ook dat het ’s anderdaags werd verzonden als priority. De levertermijn voor België is 1 – 3 werkdagen. Maar nog steeds heb ik mijn bestelling niet en we zijn al 6 september!!!!

GELD TERUG of de levering ten laatste deze week 10/8 in mijn brievenbus!!!!!!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:42 geantwoord

Telefonisch contact gehad met mevrouw Snellings. Tijdens dit telefonisch onderhoud heb ik zo goed mogelijk de situatie uitgelegd en aangegeven bij de klant wat de problemen waren die de slechte communicatie vanuit onze kant als oorzaak had. Daarna in overleg met mevrouw Snellings afgesproken dat de bestelling zo snel mogelijk verstuurd zou worden en dat er aankomende vrijdag terug gebeld zou worden om te verifiëren dat de bestelling daad werkelijk ontvangen was.

Alle klachten die gemeld zijn door Katleen Snellings