Klacht: Bestelling (kaartje) nooit aangekomen bij de geadresseerde

op 15 december 2017 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hallmark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hallmark

Heeft op 16 december 2017 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Je geeft aan dat je bestelde wenskaart niet is bezorgd. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend. Graag ga ik hier verder op in.

Heb je voor ons het order of kaart nummer van je bestelling zodat wij deze er bij kunnen zoeken en je verder helpen?

Wij zien je reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Hallmark Nederland.

Heeft op 25 december 2017 om 13:32 geantwoord

Beste,

Dit was het ordernummer (HM876718409631). De kaart is 4 dagen te laat aangekomen bij de geadresseerde.

Groeten,
Baghdad

Bericht van Hallmark

3 maanden geleden - Beste Baghdad, Hartelijk bedankt voor je bericht. Fijn dat de kaart alsnog is aangekomen. Ter compensatie heb ik je zojuist een kortingscode gestuurd ter waarde van de kaart. Je kunt deze gebruiken voor een nieuwe bestelling bij Hallmark. Ik wens je veel plezier bij het maken van nieuwe kaarten. Met vriendelijke groet, Nathasja Hallmark Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Baghdad