Klacht: Bestelling gedaan in juni en nog steeds niets ontvangen

op 14 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Ik had voor wel 26 euro besteld in juni. Heb in juli gebeld dat ze niet zijn toegekomen. Ze gaven als uitleg dat het verloren zal gegaan zijn en ze gingen het opnieuw opsturen. In augustus terug gebeld en zeiden mij aan de telefoon dat ze mij gingen terug bellen. In heb geen telefoon meer gekregen. Had hun ook aangesproken via Facebook en hebben gewoon mijn bericht verwijderd. Nu zijn we september en nog steeds niets ontvangen. Ik heb betaald via bankcontact dus ben mijn geld kwijt want heb nog steeds mijn labels niet.

Ik zal tevreden zijn als ik mijn labels heb of mijn geld terug gestort krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:18 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat vrijdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Vrijdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara2206