Klacht: Bestelling gedaan en betaald niets ontvangen

op 13 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Goedemorgen,
Hopelijk kunt u mij helpen.
Ik heb 28 augustus een bestelling twv 28,73 euro gedaan op sticker.nl. Factuur #100000347 voor Bestelling #100000460
Ik zou de bestelling snel ontvangen en na het sturen van een mail. een telefoontje en een berichtje hoor ik niets terug. Zijn er meer klachten? Klopt er iets niet met de website?
Hartelijke groeten, Gaby Maier

Ik wil gewoon mijn bestelling ontvangen. En anders mijn geld terug, maar het liefste de bestelling ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:09 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat Vrijdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Vrijdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door gabymaier