Klacht: bestelling geannuleerd, en zou mijn geld terugkrijgen en nogsteeds niks ontvangen

op 12 juli 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 15 juni 2016 een bierpul besteld, deze hadden ze niet op voorraad. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd. Ze hadden mijn bankgegevens gevraagd om het bedrag terug te storten, maar tevergeefs. vervolgens hebben zij mij gemaild van de bierpul is op voorraad zal ik deze alsnog toesturen, waarop ik had geantwoord dat ik gewoon mijn geld terug wilt en de bestelling al had geannuleerd. Vervolgens hebben zij middels aangegeven dat de terugstorten ingeland staat bij creditering. tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Het zijn echt oplichters!!! en vraag me af hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberline