Klacht: Besteling nooit toegekomen

op 17 januari 2014 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een custom kalender besteld midden december verleden jaar en die is door DHL op een totaal fout adres besteld. Daarna had ik de Photobox support gecontacteerd die mij beloofden om de bestelling opnieuw te doen? ZE DEDEN DIT ECHTER NIET! 4 weken wachten op een kalender is écht niet leuk!
Na nog verscheidene mails is er nog steeds onduidelijkheid of ze wel iets nuttig doen.
Januari is bijna helemaal voorbij!De “kalender” loopt af
gegevens :order [Incident: 140117-004317]
7646898942
16 dec. 2013 2 50,80€ Verzonden – 8 jan. 2014
JD014600000187222791
1112991924

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding en eindelijk levering van de bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor uw vraag. U stelt deze vraag momenteel aan Microsoft. De vraag hoort echter niet bij ons thuis. Wij wensen u verder een fijne dag. MVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door funkville