Klacht: Besteld niets ontvangen en geen contact meer gehad met stickeroe

op 14 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Bestelling geplaatst en betaald op 25 februarie Factuur #100000336 voor bestelling #100000443
Heb niets ontvangen en meerdere keren contact met ze opgenomen en steeds zou ik terug gebeld worden nu krijg ik steeds VoiceMail ben erg teleurgesteld in hoe ze met hun klanten om gaan
Hoop dat ik mijn bestelling alsnog binnen gaat krijgen of me geld terug krijg.

Bestelling alsnog binnen krijgen of geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:12 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat woensdag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Woensdag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corinalorse