Klacht: Besteld, betaald, maar nog niet ontvangen….

op 24 januari 2014 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

26 december 2013 heb ik 2 DVD’s van de Harry Potter reeks besteld, waaronder Harry Potter en de Halfbloed Prins (deel 6) met EAN 5051888080610.

Nou kreeg ik 7 januari 2014 een mailtje met dat de bestelling (of een deel ervan) verzonden is en die had ik ook mooi de volgende dag binnen. Maar de andere DVD heb ik nog niet binnen. En dan staat er mooi in de mail bij dat als de bestelling nog niet volledig is je aan de hand van het ordernummer kunt zien wat de status is op je account. Heel fijn. Als de site er niet uit zou liggen..!
Ik gemaild naar toevallig een reactie van hun op een vraag die ik had gesteld aan ze. Krijg alleen bedankt en ze zullen zsm reageren (dat was de 20e)…

Ik ben dus heeeeel benieuwd wat er nou gaat gebeuren, ik heb die bestelling betaald en verwacht ‘m ook te krijgen!
Maar ik denk niet dat ik daar nog te veel op moet hopen met ’t faillisement van ECI (die beheerder was van FRS).

En op zijn minst een mailtje met uitleg, in de trant van vertraging, u ontvangt ‘m nog of iets als, niet meer te leveren momenteel, geld terug.

Geld van DVD en verzendkosten retouren/ terugstorten op bankrekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Free Record Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Morgenstondje