Klacht: Besteld, betaald en niets geleverd

Op 15 mei heb ik een bestelling voor 3 spinners geplaatst voor een bedrag van 17,80 euro. Dezelfde dag betaald en de volgende dag bevestiging gehad dat de betaling ontvangen is. Helaas tot op heden nog niets ontvangen en geen reactie op mijn verzoek om de bestelling te annuleren en terug te betalen.

Als het bedrag (17,80 euro) teruggestort wordt op onze rekening zoals gevraagd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Smartphone24uurshop.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Smartphone24uurshop.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Smartphone24uurshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Smartphone24uurshop.nl

Heeft op 06 juni 2017 om 20:15 geantwoord

Beste

Uit onze administratie blijkt dat wij de betaling niet of onvolledig hebben ontvangen. Ons systeem zet automatische de Order op Hold. Wij hebben u al een mail gestuurd met instructies. Wij zouden graag de betaalgegevens ontvangen dan kunnen wij deze vergelijken met onze administratie

M.V.G
Marco van smartphone24uurshop.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 11:49 geantwoord

Bewijs van betaling is verstuurd. Vervolgens zouden we volgens de website-eigenaar te weinig betaald hebben, want verzending naar Belgie is duurder. De website geeft duidelijk aan, verzending EU 2,95 euro, is ook zo netjes betaald. Geen reactie meer helaas en ons geld niet terug ontvangen. Jammer dat dergelijke figuren het webshoppen zeer onaangenaam maken.

Alle klachten die gemeld zijn door idossche