Klacht: beslissing

op 02 mei 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

SPOED!!
Ik ben het niet eens met de beslissing die wordt genomen door Gitty Burgel inzake mijn kleinkind Serena Tinga.
Momenteel verblijft Serena, die een hechtingsprobleem en trauma’s heeft opgelopen, op een tijdelijke crisisplaats in `oss en tot de tijd dat zij in een ander pleeggezin wordt opgenomen wordt zij elke 4 weken naar een andere plaats gebracht en is zij aangemeld bij Widdonck in Heibloem.
Zij wordt hierdoor, nu zij al een half jaar in een gewoon gezin heeft gefunctioneerd, wel met de nodige problemen, weer in een instelling geplaatst, waar ze in het verleden zeer slechte ervaringen heeft opgedaan en waar ze alleen maar slechter van is geworden, wordt ze uit haar vertrouwde omgeving gehaald, ze moet van school af, de therapeutische na-schoolse behandeling moet worden gestopt etc. Als er 1 slechte beslissing is, is het dit wel.
Zie bijgaand verslag van de reactie van de therapeut waar ik Sherborne training mee deed, die ook wordt gestopt en war ook de mening van de behandeling van therapeutische dagbehandeling in voorkomt.
Na dit weekeind moet ze naar een andere plek, dus er is haast bij.
Overigens heb ik bij AKJ klacht ingediend, maar door hen werd ik gebeld da het niet bij hen thuishoort????? Volgens de site m.i. wel

Mijn scanner werkt niet, dus stuur ik per post

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door santibe1