Klacht: Beslag vakantiegeld

op 19 mei 2021 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Lavg heeft maandelijks een beslag op mij betreft een schuld maar nu ook op mijn vakantiegeld, ben bij de gemeente geweest en dir veslag vakantie geld mag niet ivm de beslagbare voet maar lagv reageert totaal niet op mn mail dat dit niet mag en hun mijn vakantiegeld terug moeten storten, eerste mail waren ze echt brutaal

Mijn vakantiegeld terug waar ik recht op heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 27 mei 2021 om 15:13 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van de gevoerde correspondentie is reeds aan uw verzoek omtrent het vakantiegeld voldaan. Wij hebben de uitkerende instantie verzocht het vakantiegeld rechtstreeks aan u uit te betalen. Zoals zowel u als ons inmiddels bekend is, heeft de uitkerende instantie het vakantiegeld toch aan ons overgemaakt. Hierover hebben wij met u contact gehad en het vakantiegeld wordt door ons aan u uitgekeerd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 31 mei 2021 om 14:54 geantwoord

Ik vind dit serieus niet normaal ik krijg net via de chat te horen dat het nog langer dan 10 dagen gaat duren ik vind dit niet kunnen! Asociaal mijn vakantiegeld waar ik recht op heb ik ga radar hier over inlichten jullie maken er serieus n grap van! Zit midden in een verplichte verhuizing met 3 kinderem waarvan 1 ernstig ziek!!!! Ik heb het nodig!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Michellemaas1976

1 maand geleden - Bizar! Nog steeds mijn vakantiegeld niet terug gestort plus geen ene communicatie op mails! Geld weten jullie snel te innen maar terug storten ho maar!

Reactie van de melder van de klacht Michellemaas1976

1 maand geleden - Al bijna 3 weken geledenndat mijn vakantiegeld terug gestort zou worden en nog steeds niks! Waar blijft mijn geld!

Alle klachten die gemeld zijn door Michellemaas1976