Klacht: Beslag legging en geen rekeninghouder met vaste lasten

op 24 mei 2021 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een brief van beslaglegging van Bosveld, ik heb gelijk gebeld om een regeling te maken en aan hun door te geven dat de gevens dat ze hebben van mij klopt helemaal niet!! Ik krijgt geen antwoord op dat en ze sturen me een formulier in te vullen via een link van beslag ik heb dat gedaan. En ik heb alweer een betalingregeling aangevraagt krijgt ik te horen dat wnr ik die formulier vul dan gaan ze bedoordelen of ik kan een regeling treffen,, na 1 week krijgt ik geen antwoord ik heb zelf alweer gebeld krijgt ik als antwoord fat ze zullen zo snel mogelijk me antwoorden, na 4 dagen der na krijt een andere brief met met een lage beslaglegging van 200 minder van een salaris van minimumloon en dat is 1600 netto en de beslaglegging is van 1330
In de brief staat ook dat ze houden geen rekening als je huur onder de 800 euro zo is, En ook niet me vaste lasten, inmiddels heb ik alweer gebeld en ze gemaild der over krijgt ik te horen dat ik moet het hele bedraag betalen anders blijft het beslag op me inkomen
Van de vraag om ik een betalingsregeling lage betaling regeling te sluiten krijt ik geen antwoord,,,
Dus ze misbruik van je instabiele situatie en ze houden geen rekening met je vaste lasten en dat je moet ook eten

Ik vind dat ze moeten rekening met burgers te houden en niet moeilijker maken voor de persoon en als die persoon een betaling regeling wil sluiten maak het niet moeilijker

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bosveld Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Quin87