Klacht: Beslag gelegd op inboedel, deurwaarder niet op komen dagen

op 03 juli 2012 over LAVG in de categorie Incassobureaus

LAVG heeft een vordering van mij van 800 euro. Deze is ontstaan door een miscommunicatie met Ziggo, het bedrag wat betaald moest worden was 124,60. LAVG vordert ruim 800 euro en daar ben ik het niet mee eens. LAVG heetft via procesverbaal op 3 maart 2012 beslag gelegd op mijn goederen en een openbare verkoping georganisserd op 4 mei 2012 om 10.00 uur. LAVG heeft aanplakposters van de openbare verkoping met datum 4 mei 2012 om 10.00 uur op mijn deur geplaatst.

Deurwaarder van LAVG, dhr. Vercoulen is niet verschenen op 4 mei 2012 om 10.00 uur op mijn adres. Meneer Vercoulen heeft op mijn deur een aanplak biljet van openbare verkoping 4 mei 2012 10.00 uur bevestigt maar is niet verschenen. Gevolg is dat er een tiental mij onbekende personen aan mijn deur kwamen om goederen te kopen. Deze zijn onverricht vertrokken want geen deurwaarder in huis. Dhr Vercoulen is op 4 mei 2012 niet meer verschenen en heeft met geen enkel bericht laten weten dat hij verhinderd zou zijn om wat voor reden dan ook. Dher. Vercoulen heeft verzuimd zijn afspraak tot openbare verkoping van mijn goederen af te zeggen geen telefoon geen schriftelijk zeggen.

Tot mijn verbazing vind ik nu, 2 maanden (1 juli 2012) later een dwangbevel tot betalen van ruim 800 euro en begint het hele verhaal opnieuw??!! Dit kan toch niet, LAVG heeft stappen ondernomen, de hele buurt laten weten van mijn openbare verkoping ( wat dit betekent voor mijn social leven hoef ik hier niet uit te leggen)ik ben een dag kwijt door het wachten op de deurwaarder die niet komt, nog een dag omdat hij mijn huis komt inspecteren op de te verkopen goederen.
Het gedrag,de benadering en de werkwijze van de deurwaarder en de mensen die werken bij ALVG vind respectloos, onmenselijk en onbeschaafd.Alle stukken over het verschijnen, niet verschijnen en hun papieren zijn nu inmiddels naar een advocaat.

De oplossing was er al, een openbare verkoping van mijn goederen zoals deze op 4 mei 2012 om 10.00 uur was aangekondigd. Deurwaarder is niet verschenen dus is hiermee mijn schuld aan van 124 euro voldaan. LAVG eist ruim 800 euro maar in Nederland is dit niet toegstaan en staat bekend als woekerrente. LAVG schaam je!

Alle klachten die gemeld zijn door Helden