Klacht: Beslag geleg op uitkering

op 09 juli 2017 over Janssen in de categorie Incassobureaus

J.l 3 juli heeft janssen & janssen beslag geleg op mijn uitkering dus heb ik hun gelijk gebeld met de vraag of ze geen 50 euro in plaats van 100 euro belaglegging UWV uitkering omdat ik zoveel te betallen heb en niks over blijf voor te eten,ect ik heb ze opgebelt de meneer aan de telefoon zij mij een document te sturen waar uitblijkt dat ik deze niet kan betallen …uitkeringstrook, kopie huurovereenkomst, bankafschriftenen verstuurt via mijn email maar tot de dag van vandaag nog niks van gehoort en wat ik ook gek vond was wat de meneer aan de telefoon mij vertelde het bedrag zou hooger worden per maand terwijl ik 50 Euro vroeg per maand dus nu weet ik het niet meer

ik ben pas te vreden als het bedrag van beslagleging 50 euro is die de UWV van mijn uitkering over maakt aan Janssen & Jansen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janssen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janssen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TPE