Klacht: Beslag alle rekeningen

op 25 maart 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Een enige tijd geleden een voorlopige afspraak gemaakt met hun over de betaling en inkomsten uitgave formulier retour gestuurd zolang ik niks hoorde moesten we gewoon door gaan met betalen zoals afgesproken. Tot weder bericht nig niks terug gehoord is er opeens op vrijdag middag vijf uur beslag gelegd op de rekeningen. En kunnen nu niet onze andere verplichtingen voldoen en boodschappen Enzo doen omdat we tot maandag moeten wachten tot contact mogelijk is. De bank zegt ook schandalig zo voor het weekend en dan op hun sluitingstijd.

De betaalafspraak gewoon veder loopt en het beslag op rekening wordt opgeheven zodat we weer bij ons geld kunnen om tekening te betalen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 09 mei 2017 om 14:29 geantwoord

28-3-2017: Telefonisch uitleg gegeven over reden van bankbeslag. Tevens doorgenomen wat de vervolgstappen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie1234