Klacht: Beslag

op 03 april 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben vorig jaar naar de tandarts geweest. Rekening van 20€ die betaald alleen 2 dagen te laat. Nu hebben ze het voorlaten komen maar alles doorgestuurd naar m’n bewindvoerder waar ik al 2 jaar niet meer bij ben. Ik krijg dus of de post van hun helemaal niet of een maand later. Nu kreeg ik zaterdag weer via bewind een brief dat ik voor 3 april 320 € moet betalen zoniet komen ze in huis langs! Echt te belachelijk voor woorden en voor 2 dagen te laat betalen en ook nog eens voor laten komen terwijl ik aangaf niet bij de rechtzaak aanwezig kan zijn ivm ziekenhuisopname. Uiteraard heeft bosveld dit niet gemeld bij de rechter! Dit is een belachelijke en onterechte situatie en ik weet ook zeker als ik naar de rechtbank had gekund ik het gewonnen had!

Als ze de beslaglegging stop zetten en normaal met je praten ipv alles via een bewind die je al 2 jaar niet meer hebt! Dat had een hele hoop ellende bespaard!!!

Reactie van de melder van de klacht Hayday1980

3 maanden geleden - Ik kreeg een mail waArin totaal niet werd geluisterd wat ik vertelde. Ze blijven hun eigen kop volgen en reageren niet opmijn vragen. Inmiddels maand verder en moet gewoon betalen onterecht!!! Zo kan iedereen wel rijk worden! Oja er word na drie mails daarna gewoon niet gereageerd.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 09 mei 2017 om 14:47 geantwoord

Heeft op 12 mei 2017 om 12:10 geantwoord

Nee ga er niet mee akkoord want ze blijven gewoon hun handje ophouden onterecht! Wegens ziekenhuis opname kon ik niet naar de rechtzaak dat vermeld bij hun maar hun dat niet vermeld bij rechtzaak! Daardoor nu 300 nog wat betalen wat anders zeker weten was weg geweest! Dus zou graag willen dat daar wT mee gedaan word!!! Ook werd er weken na m'n mail pas gereageerd. Of gewoon helemaal niet! Er zitten zo veel fouten en nu maar handje ophouden!!! Walgelijk!!! Op de vraag van beroep of iets ook nooit antwoord gehad!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Hayday1980