Klacht: bereikbaarheid fnv

op 01 maart 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb ruim 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat ik contact kreeg.
nav een betaald 0900 nr kreeg ik dat bovenstaande telefoon nr
Ook heb Ik een aantal keerhet 06 nr van de aangifte nazorg gebeld kreeg een antwoordapparaat dit ingesproken.

Tot op de dag van vandaag en dat is 4 dagen geleden nog geen bericht.

Momenteel ben ik teneinde raad ruim veertig jaar lid en voor de zoveelste keer deze manier van doen.

Via de site kon ik niet verder komen omdat het apparaat aangaf dat er maar een keer aangifte kon worden gedaan dus een verandering doorgeven ging dus niet.Met dank aan het UWV die de jaar opgaaf te laat stuurde

Leden moet geen 0900 nr hoeven bellen en bovendien hoe maak en hou je iemand lid.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Geachte heer Puik, Hartelijk dank voor uw melding. De FNV is vanaf januari 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jelte, FNV Webcare

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:38 geantwoord

Geachte heer Puik,

Naar aanleiding van ons bericht van 2 mei jl. hebben wij niets meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gertpuik