Klacht: Bereikbaarheid belastingdienst

op 16 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Al dagenlang probeer ik de belastingdienst te bereiken, zonder succes want komt niet verder dan de eeuwige wachtij. Ik krijg of een ingesprekstoon, of alle medewerkers zijn in gesprek, of de wachttijd is 3 to 5 min, of 4 to 8 min of 3 to 7 minuten, het maakt allemaal niet uit wat na 15 minuten sta je nogsteeds in de wacht en wordt er om de zoveel tijd verteld “nog even geduld”. Uiteraard ben ik het spuugzat om zolang te wachten op. Ik wil z.s.m contact met hen want er wordt wel verwacht dat ik betaal maar ik wil eerst antwoord op mijn vraag voordat ik kan betalen (het probleem is dat ik een acceptgiro krijg om te betalen terwijl ik een machtiging het ingevuld voor automatische incasso, en ik het niet dubbel wil betalen. Ik betaal tenslotte al veel te veel). Leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker…..hoe verzinnen ze het.

Laat ze maar met mij contact opnemen want mij (net als veel andere mensen) lukt het niet om heb te bereiken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lexi010

3 jaren geleden - Klacht.nl wanneer gaan jullie deze klacht een keer behandelen? Ik zit natuurlijk wel aan een deadline vast

Alle klachten die gemeld zijn door lexi010