Klacht: bereikbaarheid

op 29 juni 2016 over Politie in de categorie

23 06 2016 tussen 22 en 23 uur te Heerlen

kelder onderwater door heftige regenval en aflaten weten van de riolering door te weinig capaciteit
water kwam als fontein uit de was bak in de kelder
2x 112 gebeld voor assistentie brandweer met dompel pomp
ongeveer 30 min tussen oproepen maar beide keren overbelast wel het bandje met blijft u aan de lijn ik ben maar alleen en met het water tot aan de lippen ­čśë 15cm en na een minuut of zo de verbinding maar verbroken en maar verder met trekken en dweilen
nadat ik na twee uur het aardig onder controle heb zie ik twee x een sms ontvangen van politie dat ik de lijn onnodig in gebruik hield voor NOOD OPROEPEN.
hierop ben ik naar het bureau in Heerlen gegaan om info te vragen ivm water overlast.
heb 3x aangebeld bij voordeur bureau ( om 00:05 )en na 15 a 20min krijg ik de meldkamer er aan die mij vragen bij welk bureau ik sta en zei zullen gaan bellen dat iemand de deur van bureau Heerlen komt open maken
na nog een paar minuten (tijd is mooi af te lezen op de verlichte klok in de stad ) wachten gaat de deur open (om 00:25 )en achter de balie een agent niet uit de regio die mijn vragen dus niet kon beantwoorden daar hij niet bekend is in deze contreien en omgeving dus zonder wijzer te zijn geworden weer terug naar huis toe om de kelder verder op te ruimen en drogen.

Als ik hun de politie niet aan de deur krijg door deze melding is 1 ;)

maar lees de laatste tijd wel vaker op teletext (ja dat gebruik ik nog) dat geregeld bij noodweer doorkomen op 112 lastig is

dus geen idee hoe ik tevreden word.

Nu sta ik zonder dringende reden bij hun op de stoep maar stel ik ben beroofd van mobiel in de stad en gewond dan is het toch triest dat het meer als een kwartier duurt voordat er iemand op de deurbel reageert bij het politiebureau in Heerlen.
mvg john L

ps volgende vraag is of ik dit bij hun gemeld heb
ik heb het kenbaar gemaakt maar doordat ik het idee had de deur gewezen te krijgen niet te inhoudelijk doordat ik best gestrest was

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door john FOX aka 666