Klacht: Beperkte coulance

op 22 februari 2018 over Nederlandse Sauna Cadeaubon in de categorie Beauty & Wellness

Wij hadden een bon gekregen maar ik werd in dat jaar zwanger en kon niet meer naar de sauna, zag dat in ieder geval niet zitten. Traumatische bevalling gehad, half jaar moeten revalideren en de bon verdween in de la. Toen we er eindelijk weer aan toe waren bleek de bon niet meer geldig. Wij waren uitgegaan van onbeperkte geldigheid, zeker gezien het bedrag van 150 euro dat er op stond. Ik vind het gewoon pure diefstal! Want ook al staat de geldigheid op de kaart, in de praktijk letten mensen daarvaak niet op.en daar maakt men gretig gebruik van, het is gewoon een verdienmodel!

Dat een bon een onbeperkte geldigheid heeft. Geld is toch niet ineens geen geld meer? Heel krom.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luken.f