Klacht: Beoordeling examen ondernemingsrecht

op 03 mei 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 19 maart 2016 heb ik een herexamen ondernemingsrecht gemaakt, de examen had veel weg van de examen die in september 2016 was gegeven en heb dus wederom bezwaar gemaakt over de beschikbare tijd voor het examen. In september was het bezwaar gegrond verklaart en hebben wij 1,0 punt extra gehad. In maart 2016 wordt dezelfde klacht ongegrond verklaart, als het NCOI weet dat je dezelfde aantal vragen stelt en dezelfde beschikbare tijd hebt voor het maken van het examen dan kun je dezelfde klachten verwachten. Pas dan het examen aan, dit is niet gebeurd. Ik heb een 5,1 gehaald en heb dus nog 0,4 punten nodig om te slagen en zo dus ook te kunnen afstuderen. Het was ook mijn laatste kans om de examen te maken ik zou de module nu voor de derde keer opnieuw moeten doen is mij verteld door het NCOI. Heb inmiddels maar een herbeoordeling aangevraagd waarvan het NCOI aangeeft de mail nooit te hebben ontvangen terwijl ik een ontvangstbevestiging heb. Dus vandaag nogmaals na telefonisch contact weer ingestuurd.

Ik ben pas tevreden als mijn bezwaar van de beschikbare tijd gegrond wordt verklaard net als in september 2015. Dit zou voor mij enorm schelen in tijd om mijn opleiding afteronden na 6 jaar.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 13 mei 2016 om 08:03 geantwoord

Het examenbureau van NCOI heeft de studente een schriftelijke reactie gegeven met toelichting op de klacht. De Toetscommissie heeft onderzoek gedaan en heeft geconcludeerd dat er bij dit examen geen tijdstekort is geweest. De gewenste oplossing van studente kunnen wij om deze reden niet toekennen. Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij voor de studente bereikbaar.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Rishma39