Klacht: beoordeling eigen velklaring duurt te lang hierdoor baan kwijt

op 26 mei 2016 over CBR in de categorie

Door de trage behandeling van mijn eigen verklaring voor het groot rijbewijs (verlenging) na meerdere telefoontjes naar het cbr met het verzoek of ze mijn verklaring met spoed willen behandelen ben ik nu inmiddels twee maanden verder en heb ik nog steeds geen uitslag over mijn eigen verklaring wel hebben ze verzocht om een herkeuring die helemaal niet nodig was bij de eerste keuring heeft de keurings arts alle gegevens overgenomen van de brief die ik mee had van de cardioloog maar het cbr vond het nodig om die gegevens nogmaals te krijgen met een keuring van dezelfde arts die mij al gekeurd had kosten 100 euro ik zit in grote financiële problemen sta onder bewind en kon twee maanden geleden aan het werk maar mijn rijbewijs was verlopen en kon hem niet verlengen vanwege het geld gebrek de werkgever wou mij graag aan het werk hebben maar kon niet langer wachten tot het cbr een besluit genomen heeft en heeft inmiddels een ander aangenomen dus dankzij het cbr heb ik geen baan .

als het cbr deze week nog een besluit neemt
en alle gemaakte kosten vergoed

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martin1977