Klacht: bemiddeling??

op 17 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 januari 2014 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze inschrijving staat geen betaald abonnement geregistreerd.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kaTTen13