Klacht: beloftes gemaakt die niet nagekomen worden

op 09 juni 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

maart jl. kwam chester bij ons thuis met een aanbieding waar we niet omheen konden. Inhoofdzaak kocht goedkoop stroom en gas plus het voordeel om het op de zakelijke kant te gooien zou ons 500 euro per jaar schelen met de nuon. de boete van de nuon was ook geen probleem die zou vergoedt worden. ook liet hij zeker 15 formulieren zien van mensen om ons heen die net waren overgestapt en later hoorden wij dat hij dit ook uit onze naam bij andere mensen deed. Binnen 14 dagen zou ik een mail krijgen waar alles in stond, die heb ik niet gekregen maar wel al een rekening van total gas. ik heb om de mail gevraagd en kreeg als antwoord dat dat niet meer kon dat alles geregeld was. ik heb chester kamerling een bericht gestuurd en gebeld maar ik kreeg geen gehoor meer. ik heb inhoofdzaak dit voorgelegd en die regelen nu een belafspraak, maar total gas vergoedt geen opzegboetes aldus de receptioniste.
mijn bedrag bij de nuon was 240 euro en ik zou daar gegarandeerd onder komen, mijn eerste rekening heb ik ondertussen binnen en dat is 281 euro.
de boete als ik total opzeg komt op 500 euro voor gas en 500 euro voor stroom, dat konden ze mij wel meteen vertellen.
ik heb zelf getekend dus is het mijn eigen schuld maar voel me opgelicht.

als ik zonder boetes gewoon weer bij de nuon zit.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinez74