Klacht: Bellen over veranderde tijd wanneer ze zelf niet bereikbaar zijn

op 15 mei 2016 over DeLaMar theater in de categorie Theater

Klacht: Bellen over veranderde tijd wanneer ze zelf niet bereikbaar zijn! Mail later als herinnering sturen.Delamar verwacht dat ieder wel een uurtje eerder kan komen!

Achtergrond: Vanwege heel ver vooruit boeken voor de voorstelling van Moeders en Zonen, zaterdag 14 mei om 20:30, een planning daarop afgestemd o.a. vanwege handicaps. Op zaterdag 14 mei om 15:55 opeens een belletje van het delamar dat het toneelstuk om 19:30 begint.

Gemeende excuses van het delamar en een duidelijke omschrijving waarom op klacht.nl en twitter!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DeLaMar theater over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Erick53

6 maanden geleden - Mail ontvangen van info@delamar. Leuk aanbod voor korting maar de reden waarom op het laatste moment, vind ik om te lachen terwijl ik niet eens voor een comedy kaarten had. Geen mail eerder ontvangen m.b.t. de wijziging en de mailingen die ik na me boeking heb ontvangen van delamar betroffen promo's. Deel van de mail die ik heb ontvangen van customer services: De reden dat wij u zo laat hebben gebeld, is omdat bleek dat niet iedereen onze eerdere e-mail had gelezen. Wij gingen er vanuit dat iedereen op de hoogte was, wat bij u helaas niet het geval was. Ik wil graag gaan werken bij de customer service van het DeLamar om de service te verbeteren. Vooral m.b.t. informeren van klanten via mail etc.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DeLaMar theater in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DeLaMar theater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DeLaMar theater

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:40 geantwoord