Klacht: Belazerd

op 15 augustus 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

a 1 jaar hard gewerkt te hebben.. is het eindelijk tijd voor een vakantie noj dat dacht ik.. ik had een ticket geboekt voor 28.8.2017.. ik werd opgebeld door nuhr dat de datum werd veranderd omdat er weinig boeken waren.. k dacht echt van ja so dat is jullie probleem.ik hoef daar geen dupe van te worden.. dame aan de lijn zegt we hebben nu twee vluchten verzameld.. die gaan dan op 27.8.2017.. ik dacht van weetje kan gebeuren.. ik dus mee akkoord gegaan… en ja hoor daar komt tie vandaag werd ik op gebeld.. dat mijn ticket geannuleerd word omdat er weinig geboekt is.. dua met andere woorden nuhr stel haar klanten eerder teleur dan dat er een vliegtuig zal vliegen met weinig passagiers.. ik vragem van wat kunnen jullie mij bieden.. ja 30.8 kan ik er van maken.. ja maaar dat lukt mijn niet.. dua nu word ik dupe.van een fout dat jullie maken.. toen hoorde ik nog eens is geen fout er is gwn te weinig man voor die vlucht.. ik boos annuleer hem maar ik boek wel ergens anders en stort me geld terugg…
Mensen dit is niet normaal meer.. we werken hard eindelijk kunnen we er df tussen uit.. dan dit soort acties.. ik voel me zwaar belazerd.. ik ben de dupe geworden hier van..
Voor mij bestaat er geen nuhr reizen meer.. zal ook zeker nooit meer boeken via hun..

Die is er niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noortjekelly