Klacht: Belastingtelefoon onbereikbaar.

op 20 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Net als vele andere hier probeer ik al dagen lang contact te krijgen met de belastingdienst via hun belastingtelefoon. Ik heb dag in dag uit op meerdere tijdstippen geprobeerd door de wachttijd heen te komen. Bij elkaar geteld ben ik al tich uur bezig (heb er zelfs een halve dag vrij voor genomen!). Lekkere telefoonrekening zal dat worden.

Ik moet een betaling doen maar kan dit niet zonder eerst een aantal antwoorden te krijgen bij de belastingdienst. Ik wordt er een beetje wanhopig van want straks zal je zien dat ik een boete krijg voor te laat betalen of iets dergelijks.

Ik mag hopen dat dit niet gebeurd, bij mij niet en bij alle andere gedupeerden niet, en dat er heel snel oplossing komt. Een beetje meer duidelijkheid over wanneer dit probleem is opgelost of wat er aan de hand is zal welkom zijn.

Dat de lijn weer bereikbaar is. En hierover duidelijk gecommuniceerd wordt vanuit de Belastingdienst wanneer er problemen met de telefoondiensten zijn. Wat het probleem is en wanneer men denkt dat dit is opgelost.

En bovenal dat de belastingbetaler die nu gedupeerd worden doordat ze geen betalingen of andere acties kunnen verrichten, niet bestraft worden. Er zijn vele goedwillende mensen die tientallen minuten of zelfs uren lang proberen erdoor te komen. Deze hebben recht op informatie over wanneer het probleem is opgelost, en geen nadelige financiele gevolgen mogen ondervinden door dit onbereikbaarheidsprobleem.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scheffer079