Klacht: belastingtelefoon geblokkeerd voor bepaalde BSN?

op 21 juli 2017 over Belastingdienst in de categorie

Wij bellen (jammer genoeg) erg vaak met de incapabele belastingdienst, echter recentelijk is er bij de belastingtelefoon het e.e.a. veranderd…

zodra ik bel moet ik mijn burgerservicenummer opgeven… vervolgens krijg ik meteen te horen: ‘alle medewerkers zijn in gesprek’ en de verbinding wordt gewoon verbroken…

als ik nogmaals bel,maar dan de BSN van min vrouw doorgeef wordt de verbinding niet verbroken en wordt ik gewoon in de wacht gezet totdat er een medewerker beschikbaar wordt gesteld!!

is de belastingdienst pissig op mij omdat ze niet wilde luisteren en al 2 rechtzaken verloren heeft?

stelletje …….. !!

doe er eens wat aan!

Belastingtelefoon kun je op deze manier beter helemaal afschaffen, het begint te stinken naar discriminatie!

ik zal dit dan ook meenemen in een volgende rechtzaak,want die komt er ongetwijfeld omdat jullie zo koppig blijven!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shadynl