Klacht: belastingdienst doet niet wat hij beloofd

op 31 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

ik moet per 1 januari motorrijtuigenbelasting betalen.ik heb een brief gehad dat ik 13 euro in de 3 maanden moet betalen en dat het automatische van mijn rekening gaat dus 2 keer 4 euro en 1 keer 5 euro. dat staat echt zo in de brief.nu is er ineens 46 euro van mijn rekening gehaald dat is dus veel en veel meer maar ook voor 3 maanden tegelijk.natuurlijk zijn ze niet telefonische bereikbaar

bereikbaarheid zou veel beter moeten. ik wil zoals beloofd per maand betalen en ik wil weten waarom het bedrag veel en veel hoger is uitgevallen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht indyenkyra

3 jaren geleden - er is nu 4 euro afgeschreven voor het tweede termijn, dus eerst 46 euro en nu nog 4 dat wordt wel een dure wegenbelasting. natuurlijk zijn ze weer niet telefonische bereikbaar.

Reactie van de melder van de klacht indyenkyra

3 jaren geleden - jammer anna dat er niet wordt gereageerd .helaas kan de belastingdienst ongestraft maar van alles uithalen en kunnen wij bijna niets.

Reactie van de melder van de klacht indyenkyra

3 jaren geleden - je kunt de belastingdienst bellen op een 0800 nummer maar volgens mij is dat nummer nep. ze zetten dat nummer in de brieven maar er neemt nooit iemand op. dat is gewoon een zoethoudertje. je krijgt altijd een bandje dat alle medewerkers(geen een dus) in gesprek zijn met een verwijzing naar het internet en dan verbreken ze de berbinding,schandalig gewoon

Alle klachten die gemeld zijn door indyenkyra