Klacht: belasting betaald niet uit

op 27 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Op 22 december wijziging doorgeven van nieuw rekeningnummer en benodigde stukken(Id en bewijs opening rekening). Op 25 januari zouden de 20 werkdagen verstreken zijn. Inmiddels niets geregeld en iedere medewerker zegt iets anders. Vandaag was het verhaal dat ik nog onder naam van ex man bekend stond. Dit zou volgens gba het geval zijn. Dikke onzin! ben al 3 jaar gescheiden en van Drenthe naar Den Haag zijn verhuisd. Vandaag weer gebeld na mijn werk. Nu gaat medewerker nieuwe rekening muteren. Dit gaat 10 werkdagen duren. Mijn rekeningen kan ik niet betalen en nu mevrouw van de belasting? komt het zo goed mevrouw? Ik hoop het wel voor u meer kan ik niet voor u doen. Kan wel huilen…..:(((

achterstallige uitbetaling van 1700 euro per direct overmaken. Leef samen met 3 opgroeiende kids, werk keihard maar ben gewoon blut. kan mijn lopende rekeningen niet betalen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juan1818