Klacht: belasting.aangifte.

op 13 januari 2014 over cijferzorg.nu in de categorie klachtmelden

Ben al ruim twee jaar bezig om met cijfer zorg.nu een oplossing te vinden over een betaalde rekening bij de belastingdienst.
Cijferzorg.nu beloofd al tijden dat de correspondentie die hun hebben met de dienst ook bij mij terecht komt.als ik met de belastingdienst contact opneem dan weten ze van niets.

Ik probeer al weken contact te krijgen met cijfer zorg.nu via mail telefonisch of er naar toe maar ze geven geen gehoor.

Het idee bij mij is dat er totaal geen contact met de belastingdienst is en dat ik met heel glad gepraat en leugens voor de gek wordt gehouden.

Weten waar ik aan toe ben of ik in mijn recht sta bij de belastingdienst. en of cijferzorg.nu er alles aan wil doen om mij te helpen.(ben al jaren klant)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over cijferzorg.nu

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar cijferzorg.nu over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over cijferzorg.nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berthietkamp