Klacht: belachelijke hoge rekening van het crematorium

op 04 augustus 2017 over Monuta in de categorie Uitvaart

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is belacheliijk dat de DELA een monopolie heeft in de uitvaart industrie.
DE prijzen zijn niet normaal!!!!!
Onze tante werd in de avond al overgebracht naar het crematrium.
Om 21.00 uur kwam ze daar aan. De volgende dag was de eerste uitvaart van haar. Dus totaal 12 uur.
En nu brengen ze ons 48 uur in rekening. Dat is buiten proporties.
En wat kun je er aan doen????
Je tekent onder druk. Je hebt wel wat anders aan je hoofd
En waar kan ik terecht met mijn klacht?
Ik wil dit niet betalen maar dan benadeel ik die vriendelijke lieve dame die alles uit de kast haalde om een mooie uitvaart te regelen..
Graag een reactie op mijn ongenoegen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als iemand hier wat aan kan veranderen
Zoe het tv programma RADAR een oplossing zijn?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monuta over deze klacht.

Bericht van Monuta

1 maand geleden - Beste klant, Wij vinden het vervelend dat de uitvaartnota niet aan uw verwachting voldoet. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad. Volgens afspraak zal de uitvaartmanager uw klacht in behandeling nemen. Mocht u tussentijds vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center op het gratis nummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Alle klachten die gemeld zijn door peter en bernadette