Klacht: Behandeling broodje

op 17 mei 2020 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik ben vandaag zondag 3 broodjes teriyaki gaan halen bij in Landgraaf. In de winkel staan 2 hele jonge meisjes die me eigenlijk niet fatsoenlijk hebben geholpen! Op mijn broodjes zat zo weinig kip dat ik vroeg wat het me zou kosten om een normale portie op mijn broodje te krijgen. €1,70,- werd me verteld voor 2 scheppen extra oftewel evenveel als wat ik nu op mijn broodje kreeg.
Nu verder krijg ik droge komkommer en erg veel stukken tomaat waar het kopje nog aan zit.. op het eind zou me normaal gevraagd moeten worden of ik nog peper en zout wil of andere kruiden. Niks niet!
Dan krijg ik de prijs te horen nadat ik de vraag wel krijg of ik 3 broodjes in een zak wil of met de hand wil meenemen..???
Dat is dat 33,25,- euro ????
Ik zo nadat ik eigenlijk al eerder had willen weggaan zonder broodjes; zou je nog eens willen rekenen? Voor 2,5 broodje ? Ow sorry meneer.!!€23,10 met 3 broodjes in een tasje gepropt.
Jullie broodjes zijn lekker maar duur maar als ik op deze manier geholpen wordt en mijn broodje belegd wordt….vind ik het niet het geld waard.

Als jullie een gepaste oplossing geven en dit in de toekomst misschien kunnen voorkomen..!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob13